Beste deelnemers aan de Weekendexcursie naar Limburg, van vrijdag 10 tot en met zondag 12 april.
|
|
In overleg met een aantal deelnemers en chauffeurs hebben we het volgende besloten.
|
|
We gaan vertrekken om 08:00 uur, dit om een beetje op tijd in Limburg te zijn, om even een pauze onderweg te kunnen houden en om onderweg ook nog een interessante vogelplek te kunnen bezoeken.
|
We treffen elkaar weer op het parkeerterrein voor Supermarkt Plus, op hoek Molenweg 30-36 en Hoofdstraat in Sint-Odiliënberg, iets ten zuiden van Roermond. Daar, of op de wandelplek gebruiken we de lunch. Van de Hoofdstraat uit rijdt je dan meteen over de Reutjeweg naar het dorp Reutje en de 'Weg van Sint-Odiliënberg naar Waldfeucht’ met het Munningsbos voor een wandeling, en daarna zuid richting Vaals.
|
|
Omdat niet iedereen in Castricum woont hebben we de wagens ingedeeld op woonplaats van de chauffeurs en passagiers en zijn tot de volgende indeling gekomen.
|
|
Radha vertrekt vanuit Heiloo, en heeft als passagiers Elice en Wendelmoed.
|
|
Renie vertrekt ook vanuit Heiloo en heeft als passagiers: Carla en Lotty. Verzamelen voor beide auto's bij het station.
|
|
Paul vertrekt vanuit Heemskerk en heeft als passagiers: Femie, Bob en Ineke. Vertrek vanaf het station in Heemskerk.
|
|
Jan vertrekt vanuit Castricum en heeft als passagiers: Jaap, Marjo en Martine.
|
|
Aalko vertrekt ook vanuit Castricum en heeft Meia, Kees en Linda in de wagen. Jan en ik vertrekken vanaf het Huis van Hilde.
|
Ik maak in Whatsapp een groepje aan met van elke auto 1 inzittende(autocontact Limburg) zodat we de live locatie van elkaar in deze groep aan kunnen zetten. Signal heeft de functie helaas nog niet.
|
|
namens de commissie Excursies en Lezingen
|
Radha van Schaijck, Aalko Veldman, Bart Romijn.
|
Disclaimer: De vogelwerkgroep noch de excursieleiding kan aansprakelijk worden gesteld voor schade of letsel gedurende de excursie, deelname is geheel voor eigen risico.
|
|
|
|
|